Diamond Eternity Rings Are Special for Gurls

In realtà non esiste una vera e propria etichetta quando arriva l’ora di scegliere l’anniversario in cui dovresti regalare la tua fedina in oro rosa con diamanti “eternity”. Che sia il tuo primo anniversario o il ventesimo, dipende interamente da te quando decidere di iniziare a guardarti intorno per un anello di diamanti “eternity” come regalo per il tuo partner. Ci sono molti gioiellieri che ti daranno anche alcuni consigli e una mano d’aiuto quando avrai deciso che il momento è arrivato.


There is actually no real etiquette when it comes to choosing the anniversary you should give your rose gold diamond eternity band on. Whether it is your first anniversary or 20th anniversary it is entirely up to you when you decide to start looking for a diamond eternity ring as a gift for your partner. There are many jewellers that will also give you some advice and a helping hand when you decide the time is right.

Ho elencato di seguito gli anniversari più comuni in cui vengono dati gli anelli di diamanti “eternity”. Il decimo anniversario di matrimonio è uno dei più ovvi per tante coppie, perché il decimo anniversario è considerato un grande traguardo. Tradizionalmente nel giorno del decimo anniversario di matrimonio viene donato un regalo realizzato in alluminio o stagno, ma ad essere onesti è un’ottima scusa per comprare un’anello in morganite con un taglio a smeraldo scintillante!


I have listed below the most common anniversaries where diamond eternity rings are given. The tenth wedding anniversary is one of the most obvious anniversaries for many couples as ten years of marriage is considered a huge milestone. Traditionally the tenth wedding anniversary is marked by giving a gift made from aluminium or tin but to be honest it is a great excuse to purchase sparkling emerald cut morganite engagement rings!

  • Un altro traguardo enorme in termini di matrimonio è il ventesimo, nel quale può essere donato un anello di diamante “eternity”. Tantissime coppie sanno che a questo stadio del matrimonio i loro bambini sono cresciuti e hanno abbandonato il nido e quindi hanno un po’ di soldi extra da spendere per la prima volta dopo tanto tempo. Quale modo migliore di spendere questi soldi in più che in un meraviglioso anello per la tua amata?
  • Quando le coppie raggiungono il loro venticinquesimo anno di matrimonio potrebbero già aver speso metà della loro vita insieme. Questa è decisamente un motivo per celebrare con un luccicante e scintillante anello di diamanti.
  • Il quarantesimo anniversario di matrimonio è conosciuto come l’anniversario del rubino. Regalare un anello di diamante a questo punto del vostro matrimonio è un simbolo del supporto che avete dimostrato l’uno per l’altro nel corso degli anni e anche la forza della vostra relazione. Potresti persino avere il tuo anello di diamanti con rubini per far vedere come sei arrivato lontano dal giorno del tuo matrimonio avvenuto quarant’anni fa.

  • Another huge milestone in marriage terms is the twentieth wedding anniversary and this can also be marked by the gift of a diamond eternity ring. A lot of couples find that at this stage of the marriage their children have grown up and flown the nest and they have a little extra cash to splash for the first time in a long time. What better way to spend that extra cash than on a stunning eternity ring for your loved one?
  • By the time couples reach their twenty fifth wedding anniversary they may well have spent half their lives together. This is definitely a cause for celebration and surely there is no better way to celebrate than with a shimmering and sparkling diamond eternity ring.
  • The fortieth wedding anniversary is more commonly known as the ruby anniversary. A gift of a diamond eternity ring at this stage of your marriage is a symbol of the support you have shown each other over the years and also the strength of your relationship. You could even have your diamond eternity ring set with rubies to show how far you have come since your wedding day fourty years ago.

È importante ricordare che i motivi per cui regala un anello con pietre preziose non sono scolpiti nella pietra e possono essere dati in regalo quando senti che sia più appropriato. Possono essere dati per segnare la nascita di un marino o quando rinnovi i tuoi voti nuziali o anche il giorno di San Valentino! Se stai cercando per il regalo romanico per eccellenza l’anello di diamanti è quello perfetto. Non è sempre necessario avere un motivo e si deve pur iniziare da qualche parte.


It is important to remember that the reasons for giving gemstone eternity rings are by no means set in stone and can be given as a gift wherever you feel appropriate. They can be given to mark the birth of a child or when you are renewing your wedding vows or even on Valentine’s Day! If you are looking for the ultimate romantic gift then a diamond eternity ring is perfect. It is not always necessary to have a reason and forever has to start somewhere.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

w

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.